Thursday, June 7, 2012

back to stdy!

da lbeyh 2 bulan cuti, then smpaila mse tuk aku msok blaja blek... ermmm...  mcm2 yg aku rase skrg, pening pon ade neyh haaa... tbe2 aku x dpt duk kolej, saket je aty kann, aku kmpul kupon pnye la byk.. tbe2 x dpt kolej.. nk nanges pon ade.. ntah laaa.. mcm2 kene pk.. nk duk kt mne? ngan sape? sewa umh bpe? transport nk g kelas mcm mne? yg pling pntg, bajet aku neyh ckup ke x.... ade ke wet nk byr sewa umh, wet blanje lg, x kn nk mntk ngan mak abah ag.. haaa.. dulu zmn akak n abg aku blaja xpnh pon dyowg mntk wet mak abah, x kn aku nk mntk plak kan..... insyaAllah ade jln pnyelesaian nye kan... Allah sntiasa ade ngan kite, DIA berikan ujian supaya kite x lupe akanNYA... tenangkan aty, insyaAllah akan ade petunjuk dr NYA...  



No comments:

Post a Comment