Saturday, February 23, 2013

23/2

love u..
tak sangka saya terjumpa awak lagi..
jgn marah saya,, bukan niat saya nk jumpa..
tapi sangka boleh terjumpa lagi..
hari ni awak paki baju warna pink,ade corak bunga kecik2
saya serius terkelana tgk awak berjalan time tu..
tak sangka awak semakin cantik..
tak pernah saya tgk awak secantik tu..
terima kasih awak masih mahu berkawan dengan saya, bukan niat say nak merampas
saya bukan lelaki mcm tu.. harap awak pun faham saya macam mana..
tapi Allah shj yg tahu mcm mana perasaan saya melihat awak.. semenjak dah lama tak jumpa..
saya rindukan awak.. dan semua2 nya.. hari saya bahagia sgt.. tapi 24/2 saya tersedar dari tidur..
Allah bg dugaan supaya saya kuat.. sorry sbb ngadu cerita sedih saya. sy termimpi2 jumpa awak semalam
kalau boleh saya pun tak mahu igt.
n lepas tu bgun pagi saya menangis.
dah byk salah saya. hanya Allah jadi penguat saya,
saya yakin dengan takdir Allah..
lepas tu saya terus masuk blog awak untuk katakan sesuatu..
maaf hanya ini dapat saya ceritakan..
mungkin awak tak suka cerita saya..
awk ckp lah saya pelik pun.. memang ya.
saya ade awak shj untuk sy ceritakan..
saya dah cuba kenal dgn orang lain..in shaa Allah kalau ade jodoh ade lah bg saya
sy doakan awak bahagia,knp tak nak tunjuk gambar cinta awak kat saya.
tolong lah buat saya jeles.. saya perlu menangis lagi.. caya lah..
tq for all.. i met u yesterday,u look so shining.. i'm into you. i happy,sad and everything over control..
tq2.. rindu mcd n aiskrim

No comments:

Post a Comment