Saturday, February 23, 2013

so sorry

selama ni cume lagu yg jadi peneman dikala hati sedang berduka..
semua nye membina semangat..
buat kita untuk lupakan kisah silam
supaya kita lebih kuat untuk hadapi hari mendatang...
perasaan sedih,takut semua nya bermain dalan fikiran dan hati..
tiada apa yg lebih menyakitkan,tapi saya dah letak dalam fikiran kita perlu kuat..
alangkan buruk nya jika seorang lelaki menangis..
tiada apa perkara tentang dia yang saya tahu, teruk nya saya..
maafkan orang lelaki bila mereka sudah meluahkan isi hati mereka..
sebab orang lelaki tak perlu buat keputusan terburu2 atau gelojoh..
dah memang lelaki disifatkan orang yang lebih bertolak ansur..
macam tu lah saya, adakah saya terlalu baik atau bertolak ansur.. saya pun tak tahu.
bila semua dah terjadi akan saya letak kan semua kesalahan atas bahu saya.
tak heran dulu saya pun ada masalah dengan kawan2 lelaki.. tapi orang laki lebih bersifat pemaaf..
itu yang saya buat sekarang.. saya memberi maaf.. lagipun perkara ni tak perlu lah untuk dihebahkan..
orang ckp saya bodoh dlm hubungan,memang ya, saya biarkan dia jauh,keluar seorang.. tak mampu saya menolong.. saya memang bodoh dalam hal mcm ni.. ternyata ada peluang bagi orang lain untuk dia.. lagi sekali aku bodo.. i can't do nothing nothing nothing.. sebab tu lah saya sedih dan takut shgga skrg.. membelenggu diri..

No comments:

Post a Comment